fredag 19 februari 2010

Ljussattare

Nu borjar det antligen spricka upp lite ute efter morgonens skyfall. Det var lite svart att ta sig till jobbet med tanke pa vattenpolar som snarare liknade sma sjoar an just polar... Vagbyggarna pa rivieran har liksom inte raknat med skyfall och har darfor byggt vagarna sa att vattnet samlas pa dem istallet for att rinna av... Naval, det ska bli fint till helgen och det far jag val tacka for.

Vi hade lite disco hemma haromdagen (det har vi nastan varje dag, for vi ar atminstone tva som alskar att dansa i familjen) och Noah lekte ljussattare, annu en passion for hans del (se film nedan). Kanske kan vara hans blivande yrke? Han har ju manga intresseomraden... det galler att diversifiera sig antar jag.

Jag har precis haft en demo pa jobbet, for ett svenskt prospekt. Hade garna gjort det on-site men mina chefer beslutade att det skulle kosta for mycket tid for mig att resa dit, sa det fick bli via webben (typiskt!!!). Efter en demo har jag alltid lite svart att fokusera om och gora annat. Det blir lite luften-som-gar-ur-ballongen-varning, men jag har en del att sta i, sa det ar val bara att ta mig i kragen och forsoka.

Snart ar det HEEEEEELG!


Noah gosar med en av sina favvovovvar (forsok hitta ett ord med lika manga "v" i som favvovovvar. ..)
Mini-Gunner som kollar pa 101 Dalmatiner
Leker med lampan

Inga kommentarer: