tisdag 16 februari 2010

London, darling

Ojjj vad lange sen det var jag uppdaterade. Far skylla pa att det tog tid att aterhamta mig fran torsdagens party i London...

Jobbandet gick bra - jag lamnade over grejer till den nya kvinnan som tog over education managerjobbet fran mig. Jag hann ocksa med att dricka vin med en kompis pa onsdagen och naturligtvis party med Sanna, Asa & Fater pa torsdagen.

Efter en lang arbetsdag och lite huvudvark fran onsdagens vin gjorde jag mig i lugn takt iordning for middagen pa torsdagen. Traffade Asa & Sanna pa Andaz hotel och drack lite skumpa innan vi gick for att ata middag pa en restaurang, Circus, vid Covent Garden sen fortsatte vi till en klubb eftersom vi var ganska sugna pa lite dans och party. Vi hamnade pa Mo*vida (http://www.movida-club.com) och dansade som galningar, skrattade och hade det bara allmant bra. (Vill gora om igen denna vecka!!!)

Lite sliten var jag tvungen att ga upp tidigt for att ta flyget hem till Nice. Efter att ha dubbelkollat biljetten insag jag att jag skulle flyga fran Stansted istallet for Gatwick, sa det blev lite stressigt, men jag hann iallafall (och flyget var anda forsenat).

Helgen var bra och jag kanner mig ganska duktig eftersom vi for andra helgen i rad var ute och sprang (Noah sprang inte - han satt och hade det bra i vagnen).

Igar borjade jag min nya post pa jobbet - numera jobbar jag som Product Manager for var Cash managementlosning. Hittills gar allt bra (och tur ar val det, for det har ju inte ens gatt tva dagar!).

Princess Asa
Asa, Fater & jag
Girls
Dansar

Inga kommentarer: