onsdag 24 februari 2010

Jobb och skidakning

Idag har vi haft en skon vinterdag. Det ar fortfarande ganska kallt, men solen har skinit (sasom verkar vara fallet aven i Stockholm) och Janne akte nedcabbat till jobbet (med mossa).

Jag har haft massor att gora pa jobbet - ROLIGT! Och sa har jag lart mig massas saker ocksa. Inte sa dumt! Ar ganska stolt over mig sjalv for att jag lyckats gora lite halvtekniska saker. De jag jobbar med bara skrattar for tydligen ar det lite sant man ska kunna, men som jag lyckats klara mig ifran hittills. Men jag ar iallafall valdigt nojd!

Nu har vi bokat sa att vi ska aka skidor tillsammans med jobbet om nagra helger. Det tycks aven finnas ett dagis pa skidstationen (Valberg) och dar tror jag att Noah kommer tycka att det ar JATTEKUL att vara tva halvdagar! Vi har redan borjat ova pa att ha pa sig skidglasogon (solglasogon aker av fortare an kvickt, men vi jobbar pa det).

Noah i nya vagnen, med skidglasogon - notera att Janne kladde pa Noah sa att han matchade den nya vagnens farger... what can I say?
Bakom mossa, skidglasogon, napp och tackvast finns det ett barn!

1 kommentar:

Åsa Mårtensson sa...

Shit pommes frites vad STOOOOOOR han är nu!!