lördag 27 februari 2010

Sova?

Himmel vilken natt! Noah har haft ont nagonstans (tanderna?), han har saledes vaknat med 20-30 minuters mellanrum HELA natten. Eftersom jag igar kvall var overtygad om att det skulle bli battre efter ett tag sa jag till Janne "Du kan sova pa soffan, sa kan jag sova med Noah och ta hand om honom". Jag kan erkanna att det var nagot jag bittert angrade under natten. Helt plotsligt skrek han till (Noah, inte Janne) och jag vaknade och trostade, sen somnade han igen fort innan det var dags for nasta skrik och saklart mellan dessa skrik rorde han sig som en vessla upp och ner, hit och dit... Nar Janne akte till golfbanan imorse var jag latt tarogd. Jag blir ju latt ledsen om jag inte far sova.

Hursomhelst tog jag mig i kragen och akte till Antibes och traffade Emelie & Eva samt Linda & Max (se bilder nedan). Vi hade supermysigt, tog en cafe creme och hangde lite i lekparken dar jag fick kommentarerna "Din son verkar gaaaanska aktiv" och "Vilken underbar liten kille, han verkar vara sa levnadsglad och ha en underbar personlighet" fran tva olika personer. Jag tror att den forsta inte var sa beundrande, medan Noah verkligen lyckas charma den andra gamla damen.

Val hemkomna blev det lite lek och sen somnade han precis innan Janne kom hem. Da gick aven jag och la mig och vilade lite. Forhoppningsvis blir natten lugnare. Han har redan vaknat 4 ganger (kl 23) men det ar ingenting jamfort med igar, sa jag har forhoppningar om att fa min tornrosasomn inatt.

Emelie, Eva & Noah
Noah & Max
Max & Linda
Kaxigast i stan
Lilla Eva sover sott

Inga kommentarer: