måndag 1 februari 2010

Helg, ljuva helg

Nu ar det mandag igen och jag bara onskar att denna dag ska vara till anda. Det ar fullt upp pa jobbet och jag lider konstant av en kansla att jag inte racker till. Dessutom ser det ut som kriget hemma och sedan mamma akte hem har dammrattorna det bra - de samlas i alla horn och borjar nu ocksa attackera lite mitt pa golvet. Nagot drastiskt maste ske. Ska forsoka hitta dammsugaren och se om det gar att gora nagot at forfallet.

Helgen var superbra - nedan finner ni bilder. Igar overraskades Rivvan av ett snoovader och jag motte en snoplog pa vagen fran Saint Tropez. Det hander ju inte direkt varje dag!!!

Sahar ser det ut nar Janne organiserar grejer. Noahs rum blev attackerat i helgen...
Noah iford en outfit som Henrik hade nar han var bebbe.
Familjen Naberes hade forberett en forestallning at Janne som present pa hans fodelsedag...
Mycket bra skadespelare!
Cannes igar eftermiddag
Cannes sett fran Theoule
Strandrestaurangen Marco Polo i Theoule tackt med sno.

Inga kommentarer: