lördag 30 januari 2010

Fullt os

Idag har det varit fullt os, fran atta pa morgonen for JN och Noah och fran ca halv elva for min del... Japp, sovmorgon for mig igen. Ar kanske lite bortskamd, eller kanske helt enkelt bara vard det?

Nu sitter vi i bilen pa vag till Troppan, dar det blir middag (ostfondue - mmmmm!). Vi blev ombedda att ta med oss endast en sak - en magnumflaska champagne. Kvallen kan m a o bli hur bra som helst :-).

Idag gifte sig min kusin Cecilia. Hoppas att hon har en underbar dag i det vinterkladda Sverige. Maste ju ha varit hur vackert som helst! Jag hoppas jag far se kort snart.

Noah hade varit jobbig hos dagmamman igar - ilsken nar hon sa "nej", grinig nar hon matade de andra barnen, tjurig nar hon inte ville bara honom OCH skitforbannad nar hennes man bytte spel fran bilspelet till ett annat spel. Han borjar bli en bestamd liten sak. Idag har han dock varit superharlig - skrattande, lekande och kelig. Vi har varit ute och gatt en svang, lekt i parken och sen spendarade han en halvtimme i sin lekhorna sjalv och en halvtimme for att kasta sin lilla boll, hamta den, kasta igen... Jag tror ni forstar.

Jag har ocksa hunnit laga 12 portioner mat at N. Mycket stolt over min husliga sida!

Ha en harlig helg!

Inga kommentarer: