måndag 18 januari 2010

1 ar

Idag fyllde Noah ett ar! Det ar konstigt att han redan ar sa "stor". Det kanns inte alls lange sen vi for in till kliniken for att var lille van skulle fodas. Manga tarar, kanslor, skratt och omvalvande kanslor har passerat under det gangna aret och formodligen vantar en hel del till av den varan!

Noah sov daligt natten till idag och varken JN eller jag var i nagon vidare form imorse. Mormor gav Noah en present (en bil) imorse och sen for vi till dagmamman. Under arbetsdagen ville jag bara hem till min store kille, men hann anda med att ha en intervju med en potentiell ersattare for min roll samt att ha en utvardering for det jag jobbat med under 2009. Jag fick till min stora gladje ett alldeles utmarkt betyg (constantly exceeds expectations) och kanner mig jattenojd med det.

Jag for och hamtade N tidigt, gick till parken och gungade lite, sen var det dags for bad och middag och lite mer presenter. Han fick bland annat badleksaker och en bok fran oss, fondsparande fran moster och morbror, en putter fran familjen Uronen, en bok fran O'kellys, en gunghast fran fadder Marianne och sa fick han blasa ut ett ljus (och lyckades sjalv pa tredje forsoket) som stod i en liten bananglass (han aaaalskar banan) fran Haagendazs. Vilken lycka! Dessutom hade mormor blast upp ballonger - det var ju saklart kul att leka med!

Vi ar alla lite smakrassliga, men jag tror att den lille ar nojd med sin dag.

Inga kommentarer: