onsdag 6 januari 2010

Laggdags

Annu en dag ar over och det ar laggdags for min del.

Foljetongen byte av jobb fortsatter... Jag trottnade idag och skickade ett mail till min chef dar jag skrev att jag vill ha ett exakt datum for min overgang. Han svarade att han kan inte ge mig det, men tror februari. Tidigare om de hittar nagon som jag kan lamna over till.

Jag tror att det ocksa kan betyda senare om de inte hittar nagon. Hejs svejs kick off i Las Vegas i slutet av januari (min chef for jobbet jag ska byta till ska aka). Jag hade garna akt ocksa...

Jag ar nog for snall. Egentligen borde jag fa ett utbrott for de skulle ju ha borjat leta efter nagon i september nar jag kom tillbaka fran mammaledigheten var det ju sagt (och jag blir ratt forbannad nar jag tanker pa det) men de bad mig verifiera jobbeskrivningen forra veckan... Jag har ju inte velat gora mig ovan med nagon och har val hallit tyst mest darfor.

Imorgon ska jag iallafall gora en demo for ett prospekt, sa det kan bli kul! Hall tummarna for att det inte gar at pipan. Jag ar ju lite ringrostig eftersom det gatt mer an ett ar sen sist...

Inga kommentarer: