måndag 11 januari 2010

Vill ha mera helg!

Helgen har varit kall och regnig, men anda bra. Jag har sovit sakert 14 timmar per dygn (fattar verkligen inte hur jag kan vara sa trott som jag ar! Janne sager att nu far det vara nog och det ar bast att jag gar och kollar mina blodvarden).

I ovrigt har jag hunnit med att laga veckans matranson till den lille, borja och avsluta lasningen av en bok "Hundraaringen som klev ut genom fonstret och forsvann" (en ganska annorlunda bok och jag skrattade en del), ata middag med Janne pa Mocca och sen ta en drink pa Baoli (dar vi for ovrigt sprang pa vara kompisars au pair - Spencer). Janne sa "Nu slapper de visst in vem som helst har...".

Status quo pa jobbet. Har mycket att gora denna vecka.

Har kommer lite bilder:
Jannes drink - innehallande wasabi och gurka. Ser val snygg ut. Smakade sadar... Jag var ratt nojd med min mojito.
Noah har en egen fatolj. Det ar oftast roligare att sta i fatoljen an att sitta, men jag lyckades iallafall fanga honom sittande pa bild.
Varje dag foljer Noah med morforaldrarna upp till studion for att hamra och borra. Han kommer tro att borrar, hammare, spik och sagar ar leksaker... Hur ska det sluta?
Mycket koncentrerad och fascinerad over att det blir HAL nar man har borrat.
Hammaren ar lite tung, sa han far lite hjalp av morfar
Min skruttis med napp och Polarn och Pyret-mossa. Aven om det ar nara nog uniform for barn i Sverige sa far han manga komplimanger for sina PoP-klader i detta land.
Noah med sin kompis Marius. Sott! Marius ar en manad aldre och sakert 5 cm langre och N ar stor for att vara ett franskt barn = Marius ar en jatte! Och jattesot!

1 kommentar:

Henrik Engström sa...

Så söt han är på bilderna med borrmaskinen :-)