onsdag 20 januari 2010

En bra dag

Idag har foljande hant:
- Noah sov hela natten och vaknade pa toppenhumor kl 07 (helt ok aven om han kunde sovit lite langre om jag finge valja)

- Janne har INTE parkerat sonder bilen (var ju bara tvungen att skriva det). Kan aven tillaggas att det var JAG som korde idag...

- Wallstreet Systems har anstallt en kvinna som ska ersatta mig som Education Manager och jag kommer fa byta jobb i mitten pa februari med allra storsta sannolikhet (vagar inte saga helt sakert eftersom jag inte har nagot kontrakt skrivet annu)

- Cecile, Youssouf och Marius har fatt sitt bud accepterat pa huset som ligger bara ett kvarter bort och kommer bli vara "grannar"

- Min forkylning ar nagot battre.

- Noah har ocksa fatt flera presenter, bade igar och idag. Presenterna fran igar kan beskadas nedan eftersom jag hunnit ta kort pa dem, presenten fran idag (en peace-t-shirt fran moster A) har inte hunnit fangas pa bild annu.

- Noahs forkylning verkar mycket battre. Han var pigg ikvall och grat lite nar vi la honom. Janne och jag ar rorande overens om att det ar ett gott tecken - han ar sa gott som helt frisk fran sin forkylning igen.

Ewa, Bengt och Hilton gav Noah tva bocker pa svenska - uppskattas mycket. Aven pappan lar sig eftersom han laser dessa for Noah ocksa. Mycket bra - tva flugor i en small. Eller kanske snarare tva fransoser i en small!

Noah leker med sina nya Arsenalsaker och det var inte bara en Arsenalgrej; badring, luftgrejer som man har pa armarna (vad heter det egentligen???), badboll, Arsenalstall och saklart en Arsenalbadrock...
Gillar bollen! Tycker att armgrejerna ar lite konstiga...
Och sa kan man leka kurragomma bakom bollen ocksa!
Fina sakerna.

3 kommentarer:

marika sa...

Vilken härlig dag! Och skönt att äntligen få nytt jobb i sikte. Håller tummarna att det blir så snart det bara går.
Själv har jag börjat inse att det inte är så långt kvar till bröllop och jag har en miljard saker kvar.. Man kan få prestationsångest för mindre ;)
Kram!

Vive la France! sa...

ahhh!!! vad harligt! vilket datum ar det?

marika sa...

3 juli smäller det, men åååh vad mycket som ska göras innan dess! ;) Skämt åsido, det ska bli jättekul och spännande och helt enkelt fantastiskt.