tisdag 5 januari 2010

Sjukskriven

Sa idag har jag varit hemma hela dagen. Jag har knappt lamnat sovrummet eller sangen. Skont med en vilodag aven om jag har haft lite ont. Sarskilt nar skoterskan kom for att lagga om bandaget.

Noah borjar visa alltmer karaktar och vet vad han vill. Nar man sager "nej, gor inte sa" tittar han pa en och underlappen borjar darra straxt innan han brister ut i grat. Han vet alltsa vad nej betyder, men verkar ha svart att acceptera tillsagelser... Dagmamman sa att idag hade han haft nagra vredesutbrott och varit lite stokig, men naturligtvis kan man inte vara arg pa honom sa lange, for mellan ilska och stokighet bjuder han pa manga skratt och pussar.

Imorgon ska jag jobba igen och det ar valbehovligt for jag har en ganska stressig borjan pa aret.

Mamma och pappa har varvat lamning och hamtning av Noah hos dagmamman med jobb i den nya studion. Det borjar bli riktigt fint! Pa kvallarna gar vi pa inspektion och den lille far hamra och borra lite. Ah vad han tycker det ar roligt! Bilder kommer snart...

Inga kommentarer: