tisdag 26 januari 2010

JNS40 + ny bebis

Idag fyller Janne 40 ar!!! 40! Jag kommer ihag nar pappa fyllde 40 och det var ju inte sa lange sen. Jag fragade Janne om han kande sig som en man nu, men han pastar att han fortfarande ar en kille. Det har inte med aldern att gora...

Idag har dessutom Anna blivit mamma till en liten kille. Latt att komma ihag fodelsedagen!

Vi har varit lediga idag och beslutade oss for att lyxa, sa vi lamnade den lille hos dagmamman och sen for vi till Nice (japp, nedcabbat - se nedan) for att fixa Noahs svenska personnummer och inta en lyxlunch. Solen sken pa formiddagen, sa det var riktigt harligt.

Pa kvallen har vi haft grannarna over pa apero. Janne ville inte riktigt fira - trots att han havdar att han inte har aldersangest, sa det blev lite canapeer, lite skumpa och mys.

Jobbar hemifran for att Noahs dagmamma ar ledig... det gar sadar...
Aka rutschkana - med napp i munnen
Noah ser mig i trappen och blir sahar glad.
"Jag alskar Arsenal sa mycket att jag maste kyssa min Arsenalboll"
Just cruisin' - pavag till Nice
Janne, 40 ar, pa Promenade des Anglais i Nice
Kram i solskenet

En aperitif i soffan innan lyxlunchen

Inga kommentarer: