lördag 16 januari 2010

Golfrunda

Ooohh vad jag var osugen pa att kliva upp ur den varma, skona sangen imorse for att bege mig till golfbanan. Forkylningen var nagot battre och jag fick sova hela natten (Janne installerade sig pa soffan och tog hand om den lille som vaknar med jamna mellanrum pg a forkylning). Det var helt enkelt bara att ta sig i kragen och trotsa sangvarmen.

Hal ett och hal tva - wow! Jag forodmjukade mina medspelare (eller ska jag skriva motspelare), men sen var det inte sa mycket mer... spelet funkar, men puttningen - en katastrof! Jag skrapade val ihop nagra poang iallafall och jag lyckades till och med att trivas ganska bra under tiden. Det var riktigt kul!

Efter ett snabbt teammote (las en liten ol) begav jag mig hem till familjen. Det var ganska lugnt pa hemmafronten och mamma har lagat kottbullar infor morgondagens brunch (det tycks vara var nya specialitet - brunch alltsa, inte kottbullar for det ar mammas specialitet). Janne har inforskaffat en massa mat och dryck och nu ska vi bara se till att vi far plats... vi kommer bli totalt 20 personer, varav 7 barn. Det blir svenskt-franskt-finskt-mexikanskt-irlandskt besok. Det kan med andra ord bli hur livat som helst!

Inga kommentarer: