söndag 17 januari 2010

Brunch

For ett ar sen var jag inte i nagon vidare form... eller jo forresten, just nu var det ganska ok, for jag tror att vid halv nio pa kvallen hade jag fatt min epiduralbedovning. Kanns galet, galet att ett ar redan har passerat. Jag laste bloggen fran 17 januari forra aret igar kvall och det kanns verkligen inte alls som sa lange sen. Snart ar det Noahs forsta fodelsedag!

Idag har vi haft en massa manniskor pa brunchbesok och det var jattebra saklart. De anlande runt lunchtid och for hem framat femtiden pa eftermiddagen efter mycket mat, dryck, prat och en liten promenad. (Bilder kommer senare.) Det blev en hel del mat over, fast vi lyckades fa slut pa champagnen, en del av olen, whiskeyn och vinet, sa det far val anda anses godkant.

Pa morgonen gick jag upp med Noah och sen var vi en svang pa marknaden for att inforskaffa lite grejer till brunchen. Jag tror att mammas kottbullar var den storsta succeen - bade bland vuxna och barn.

Epidural
Mage 17 januari



Inga kommentarer: