fredag 15 januari 2010

Host host

Jaha, sa har jag blivit smittad av Noah igen. Han ar i hyfsad form, bara lite snuvig, men jag hostar och har ont i kroppen. Inget vidare!

Imorgon ska jag spela golf. Det ser ut att bli soligt sa det kan bli kul... Om jag nu kommer ihag hur man gor! Hall tummarna att jag kanner mig i battre form imorgon ocksa.

Dagen har varit bade och - mysigt med fodelsedagslunch med Marianne, JN, Risto mfl, men mindre kul att aterigen ge training inom ett amne dar jag anser mig vara en novis. Det gick ok och jag fick en superbra utvardering. Hoppas nu bara att det jag sa overensstammer med sanningen...

Mamma ar ocksa lite krasslig - hes, ont i kroppen och hostar (som jag) sa hon far sovmorgon imorgon och jag hoppas hon tar tillvara pa den.

Godnatt och onska mig lycka till pa golfen!

Inga kommentarer: