torsdag 3 juni 2010

"Coco" och "ije"

Det ar sa himla tufft, for nu marker jag att Noah faktiskt borjar anstranga sig for att prata TVA sprak. Nar vi leker sa sager han "ije, ije" (=igen) nar han vill att jag ska gora om samma sak. Nar Janne leker med honom sager han istallet "cocoooo" (=encore) for att upprepa igen. Det kanske bara ar ett sammantraffande att han lyckas pricka "ije" till mig och "cocoo" till Janne, men det ar iallafall valdigt haftigt. I ovrigt sa marker jag att franskan har tagit over lite mer igen nu, sen mamma akte hem. Men snart kommer Asa och Henrik, sa da far de bidra lite med sprakinlarningen.

Jag ar ledig idag och imorgon. Saaaa skont! Idag tankte jag ga pa ansiktsmassage, kanske fixa lite i lagenheten, lasa och vila. Imorgon ska Janne och jag med allra storsta sannolikhet lyxbeacha lite - for det tycker vi att vi ar varda.

Inga kommentarer: