lördag 26 juni 2010

Londonuppdatering

Nu ar jag hemma igen efter att aterigen ha blivit fast i London. Andra gangen pa tva manader - det borjar bli lite repetitivt tycker jag! Dessutom hade jag problem med mitt Amexkort sista dagarna, sa min kollega fick betala hotellet for mig. Tur att hotellreceptionisterna var snalla nar jag anlande pa natten till fredagen for att checka in vid tretiden pa natten - de lat mig ga och sova ett par timmar, trots att kortet inte blev accepterat. Amex har strulat till det och nu tycker de att jag ska betala avgift for att forra manadens betalning inte kom in till dem (trots att jag bett dem byta konto inte en, men TVA ganger!). Jag var ratt arg nar jag ringde till dem.

I ovrigt har Londonveckan varit bra. Vi har jobbat bra, varit ute en del och druckit var beskarda del av pints, lite vodka tonic och atit indiskt, italienskt (inte engelskt).

Igar kvall nar jag kom hem akte jag och hamtade Noah hos dagmamman. Han blev glad over att se mig, men inte mer an han blir nar jag varit pa jobbet en hel dag. Han skrattade, gav mig en kram och atergick sen till att leka med bilarna. Det kandes bra for da vet jag att han inte saknar mig alltfor mycket nar jag ar borta. Det kommer nog bli lite mer resande framover.

Pa kvallen efter att ha nattat Noah akte jag till ett hus i Biot dar en hel del svenskar samlats for att fira midsommar. Med tanke pa att jag korde blev det en valdigt lugn midsommar for mig, men det var supernajs anda.

Anthony & Audrey (bada jobbar i Sophia med mig)
Det ar viktigt att titta pa sakerhetsdemonstrationen pa flyget!
Jag ar bast (tydligen). Iallafall vid midnatt efter nagra pints...
Onsdagskvallen pa en pub - kollar pa fotboll (och dricker ol)
Jag och Audrey
Jag, Anthony & Greg nagonstans pa ett riktigt sunkigt turisthak
Party!
The tube
Utanfor puben narmast kontoret

Inga kommentarer: