onsdag 23 juni 2010

Just nu

Just nu spelar England mot Slovenien. Man kan saga att produktiviteten pa Londonkontoret har gatt ner ganska kraftigt. De flesta befinner sig framfor teven i loungen.

Vi jobbar pa och har moten hela dagen. Ikvall ska vi ga ut och ata och vissa vill ocksa ga vidare efterat. Jag ar lite trott, sa jag vet inte hur jag staller mig till det. Kan tanka mig att det blir lite fart om England nu kvalificerar sig. Det ser ju ut sa nu iallafall.

Jag fick nagra kort pa Noah av Janne imorse. Natten hade varit nagot battre, men Janne hade hoppats att jag skulle overraska och komma hem tidigare (ikvall) for att kunna ta nattskiftet inatt. Sa blir inte fallet.

Har baddar man alla koppor med nagon rod grej (Eosine) sa han ser helt galen ut (se nedan).

Min lille rode van
Sotaste pricko



Inga kommentarer: