söndag 13 juni 2010

Den gangna veckan - del 1

Nu ar det sa tomt, sa tomt hos oss och som vanligt kanner jag mig lite ledsen och nedstamd nar mina kara vanner och familj har akt hem. Janne sager att jag maste skarpa till mig, for jag kan inte bli san har varje gang nagon aker hem.

Den gangna veckan beskrivs bast i bilder, darfor kommer nedan en bildkavalkad (del 1).

Vi har sammanfattningsvis atit gott, druckit gott, skrattat massor, pratat minst lika mycket och bara haft det bra. Vi har hunnit beacha och lyxbeacha. Vi har varit ute och partajat, hemma och myst, tittat pa fotboll, lekt med Noah. En komplett vecka helt enkelt som dessutom inneholl en overraskning. Nar jag kom hem fran jobbet i onsdags lag ett boardingkort for Ms Hanna Melin pa bordet... jag hade INGEN aning!!! Inte heller Janne eller Henrik visste om att hon skulle komma. Sa glad jag blev!

Imorgon aker vi till Sauvain for en veckas semester. Det ska bli mysigt, men vi vet inte hur lange vi kommer stanna eftersom det ser ut som om det kan bli ganska kasst vader.

Henrik och Noah leker med mattstocken
En vanlig syn - Henrik med datorn. Haller pa att fixa med VM-tipset
Janne pa lyxyachten dar vi var pa fest i onsdags. Den kostar runt 14 miljoner EUR att kopa, men enbart 100 000 EUR/vecka att hyra... Nagon som ar sugen?
Henrik och jag i foren
Champagne och sjon gar visst ihop

De sager att det syntes att vi inte ar fransyskor...
Coola manniskor som hanger pa aktern
En drink efter maten
Pa Black Pearl
Fina flickor
Henrik skjutsade oss till Juan les Pins sa vi kunde ligga pa Helios
BadHanna
Skvaller
Jump!
Gorgeous
Och sa lite rosevin i loungen efter solandet och badandet

Inga kommentarer: