onsdag 23 juni 2010

London

Igar kvall, sent anlande jag till London tillsammans med tva kollegor. Dagen har varit helt ok, soligt och varmt. Synd bara att vi var tvungna att sitta i ett konferensrum under jorden.

Ikvall har vi varit ute och druckit ol, atit indisk mat och skrattat. Nu ar jag lojligt trott, men formodligen inte alls trott jamfort me Jean-Nicolas som hade det jobbigt men Noah under natten. Noah grat och ville inte alls sova och ar tydligen helt tackt av prickar idag. Hoppas de sover battre inatt! Jag langtar efter dem och har daligt samvete for att ha lamnat min sjuke kille... Men jag vet ju att han har det bra med pappan.

Nagra bilder fran London, varav en som visar vad som hander om man nuddar kroppen med ett hett strykjarn, Audrey och Anthony pa indisk restaurang, samt med och efter flator hela dagen.

Inga kommentarer: