måndag 7 juni 2010

Dalig bloggerska!

Oj, nu har jag inte uppdaterat bloggen pa lange. Ni kommer att forsta varfor nar ni tittar pa korten... jag har varit myyycket upptagen.

Idag kommer Henrik & Asa (och det ar molnigt for forsta gangen pa flera veckor - buhuuuu).

Helgen var bra och lang, eftersom jag var ledig torsdag och fredag. Torsdagen var jag hemma och fixade, sen hos frissan, fredagen spenderades pa lyxbeach med Janne.

I lordags var jag och shoppade lite med Noah och pa kvallen pa fest hos Guillaume och Tine (superkul!!!) och pa sondagen blev det promenad med Noah pa morgonen, vila och sen stadning av studio (infor besok) och stadning av lagenhet efter att vi rivit annu mera (senaste uppdateringen kommer en annan dag).

Steg 2 av koksrenoveringen - Janne har gjort oppningen i koket lite storre. Steg 3 kommer som sagt senare... vi rev hela vaggen till slut istallet.
Noah gommer sig
Nyslingad
Fredagsfrukost innan stranden
Livet ar ganska gott - del 1
Livet ar ganska gott - del 2
Bad - temperatur 21 grader
Jag badade faktiskt ocksa!!!
Sen badade aven Noah i sin pool hemma pa terrassen. (Notera, detta ar terrassen innan stadningen i sondags...)
Mina killar
Fest hos Tine & Guillaume
Supergod buffet och massor champagne

Slutligen killen som inte vill komma ur badet, fastan badkaret ar tomt pa vatten.

Inga kommentarer: