måndag 14 juni 2010

Den gangna veckan - del 2


Har kommer del 2 av den gangna veckan.

Igar var det lite deppigt nar vannerna akt hem... tur att jag iallafall har semester denna vecka ocksa, dels sa att jag kan vila ut, dels hade det bara blivit for mycket att aka och jobba idag.

Hittills har vi varit och inforskaffat mat och andra fornodenheter infor Sauvainresan. Vi har planerat att aka framat kvallningen och enligt planen kommer Noah att sova i bilen. Det tar ett tag att aka dit (raknar med 6 timmar) och det kommer vara kolmorkt och kallt nar vi kommer fram. Hoppas att det inte regnar bara! Lagenheten ser for narvarande ut som ett asknedslag. Jag har hunnit packa mina grejer, Noahs grejer och stalla fram mat som ska med. Janne har hunnit lagga fram ALLA sina klader och sortera i garderoberna och rensa bland kladerna... han jobbar pa ett annorlunda satt tycker jag, men det ar bast att knipa igen.

Hanna och jag pavag ner i vagorna. Vattnet borjar bli riktigt badbart nu.
Jag blev omkullkastad av en vag. Bikinin satt inte riktigt kvar och det blev en liten kallsup ocksa.
I vantan pa att hitta ratt vag att bodysurfa pa.

Triss i svennar
Here we go!
Noahs lycka var gjord nar Hanna gav honom lite glass
Mums!
Pavag till restaurangen
En liten efterratt och en fin Hanna
Ser helt galen ut!
Cannes snyggaste par
Cannes snyggaste par fran framsidan (pa Baoli)
Killar med kepsar
Sista timmen pa stranden innan avfard for Hanna.

Inga kommentarer: