torsdag 8 juli 2010

Barn overallt!

Nu ar det fullt os hos oss! Noah var grinig nar vi hamtade honom fran dagmamman igar, men nar vi kom in genom ytterdorren och han sag tva smatjejer borjade han spinna av lycka. Det blev stor succe och manga pussar med oppen mun. Efter att barnen lagt sig blev det fotboll och risotto.

Jag och Olivia fann varandra omedelbart. Sa pass att nar jag gick sa ropade hon pa mig "mammaaaa" och nar Julia fragade om hon kunde fa en puss gjorde Olivia 180 grader och gav mig en puss. I like!!! Nadia undrade igar om Noah inte skulle sova med dem. Jag tyckte det var en stralande ide, men det konstaterades att det nog skulle bli lite trangt... Imorse berattade Nadia for sina foraldrar "Livia aaaalskar Karin". Hon blev ocksa ratt nojd nar jag, liksom hon, satte pa mig ett lila linne imorse. "Liiikadaaaaan!!!"

AC:n funkar inte i studion nu och familjen blev nog halvgrillad under natten (det var 29 grader nar Julia och Johan gick och la sig), men det verkar iallafall ha funkat hyfsat. Vi ska forsoka kopa en liten AC att stalla in dar. Det kommer ju behovas sen i vilket fall som helst nar foraldrarna kommer i augusti. Kallare lar det inte bli!

Noah var overlycklig imorse igen nar han sag smatjejerna och det tog ett tag innan vi kom ivag till dagmamman. Det skulle lasas, dansas och sparkas boll innan vi kunde bege oss hemifran. Nar vi akte borjade familjen gora sig redo for lite beachande. Jag vill ocksa hanga pa beachen (eller snarare ligga i vattnet och guppa). Det far nog bli ett poolbesok for mig pa lunchen.

Aristocats
Noah kittlar en mattligt reaktiv Nadia under foten
Klatterskruttar

Inga kommentarer: