fredag 23 juli 2010

En lang vecka

Hela veckan har bestatt av moten, moten, moten. Dessutom kande jag mig inte i form mandag och tisdag, sa det blev jobb och sova for min del. Ok, vi var ute och at middag i onsdags (och tittade pa fyrverkerier ocksa. Men anda! Jag ar gaaanska trott! Nu ar det antligen fredag och en fullspackad helg vantar - men fullspackad med roliga saker saklart. Ikvall blir det nog ganska lugnt eftersom vi ocksa var pa apero hos grannen igar kvall. Det blev lite senare an vantat (ovanligt...). Christiane akte hem i tisdags sa vi har "bara" varit vi tre nu nagra kvallar. Det ar inte sa dumt det heller.

Imorgon ska vi till Nath och Fater och hanga hela dagen - lunch, solhang och lasning vid poolen, sen grillning pa kvallen. Lyx!!!

Pa sondag ska vi fixa lite i lagenheten for pa sondag eftermiddag kommer familjen Purushothaman och halsar pa. De ska stanna en knapp vecka och pa tisdagen kommer aven Jennies mamma och hennes man och stannar tills pa lordagen. Det kommer med andra ord bli fullt hus hos oss. Vi har tankt att flytta in till den ena studion, for det kanns inget vidare att ha familjen i ena lillstudion och sen ha foraldrarna i den andra pa andra sidan med var lagenhet som genomfart. Det ar battre att vi installerar oss dar uppe da och sa kan vi stanga in oss om vi kanner att vi maste ta det lite lugnt.

Korten ar i lite konstig ordning...

Fyrverkerier i onsdags
Mera fyrverkerier

Noah och Christane leker med matleksakerna. Saklart en av Noahs favoriter.
Maaaat!
Min grupp - Tom, Loic, Guy, Mark, jag och Natasa
I vantan pa fyrverkerier. Det var en hel del manniskor narvarande...
BOOOM!

Inga kommentarer: