tisdag 6 juli 2010

Inte mycket nytt

Idag skickade masterfotografen Asa detta kort till mig. Jag blir sa glad nar jag tittar pa det!

Mandagen passerade utan incidenter. Mandagsnatten inneholl nagra barnskrik och vid fyratiden ett klarvaket barn som tjattrade, skrattade och ropade pa sina sovande foraldrar. Janne gav Noah nagra gosedjur att kela med i sangen, efter att vi bada turats om att forsoka fa honom att somna om, och gick sedan tillbaka och lade sig igen. Det funkade och barnet tystnade till attatiden.

Pa jobbet har jag varit jatteeffektiv idag och nu har luften gatt ur mig. Jag tror att jag beger mig hemat snart. Ikvall ska vi pa apero hos Cecile & Youssouf. En bra tisdag tycker jag! I ovrigt har jag borjat simma/sola en halvtimme-timme pa lunchen nu. Det ar faktiskt mycket bra for motivationen! Lite svart att ga tillbaka in pa kontoret efter bara...

Nu har Noahs "kollega" fatt vattkoppor. Han har tydligen annu mera koppor an vad Noah hade och ar foljdaktligen helt rodmalad. Men det syns ju mindre pa honom eftersom han ar caffe latte.

Jag har inte tagit nagra nya kort och eftersom jag har nagra fransksprakiga foljare som inte forstar ett ord av vad jag skriver postar jag en badfilm fran i sondags.

Inga kommentarer: