måndag 26 juli 2010

Livet pa en pinne

Annu en underbar helg till anda. Bara 5 jobbdagar kvar innan semestern och nu kan jag saga att jag langtar mer an lovligt!

I lordags spenderade vi hela dagen och kvallen hos Nathalie, Fater, Leo och Nael. Noah sov middag i sakert 3 och en halv timme och da passade jag pa att hanga vid poolen och gotta mig. Livet ar ratt harligt ibland!

Pa kvallen grillade vi supergod mat och hade det bra.

Gardagen spenderades hemma. Vi stadade, fixade, plockade och gjorde iordning studion sa att vi skulle kunna bo dar. Jennie, Priyesh, Max och Leo kom vid halv sju och da blev det lite lek, ett snabbt dopp i poolen som blivit riktigt kylig, sen at vi middag - lasagne som jag fixat under dagen. Det ar lite svalare har nu och jag har nastan varit lite frusen (skams nastan for att saga det med tanke pa att temperaturen inte direkt ar lag, men anda, man vanjer sig sa fort vid varme!).

Idag ar familjen pa Riviera beach och vi jobbar som vanligt.

Har kommer helgen i bilder. Jag vill ha mera helg!!!
Jag pa solstolen
Nael som borjar bli ganska lik en michelingubbe.
Nathalie och Leo badar
Noah - coolast i stan

Varfor ar det paparazzi overallt undrar den lille...
Rufsig i haret
Fater duschar under banantradet.
Killarna leker
Det ar sa mysigt att de borjat leka med varandra! Det underlattar laget lite for oss ocksa.

Fater och Janne var ute och cyklade pa dagen, sa det var bara att vatska upp pa kvallen
Candle light dinner
Ett kvallsdopp for Nathalie
Sondagkvallen - Noah och Max kollar pa 101 Dalmatiner
Coucou betyder tittut pa franska

Inga kommentarer: