måndag 19 juli 2010

BBQ, Hogfeldts och bad

Ah vilken harlig sondag vi hade! Vi for till Peter & Sophie vid lunch for den arliga golf-BBQn. Vi at massor och gott, somliga drack aven lite ol och vin, tittade pa Tour de France och saklart pa golf. Barnen lekte och badade i poolen och jag likasa.

Efter en suveran lunch och massor prat begav vi oss hemat och straxt efter att vi anlant kom familjen Hogfeldt tillbaka till oss for en natts vila innan deras resa fortsatte hemat. Barnen var superglada att traffas igen och det blev manga pussar och kramar.

Vi at en god middag tillagad av Janne och sen blev det laggdags i hyfsad tid. Jag tror att vi alla var lite trotta.

Nu ar familjen Hogfeldt pavag hemat igen och jag ar pa jobbet. Denna vecka blir det moten i princip hela veckan och formodligen lite jobbmiddagar med kollegor ocksa.

Har kommer ett litet urplock av sondagens kort och framfor allt en film fran imorse som rekommenderas. Jag undrar om den kan ta plats i nasta ars Cannesfestival? Hursomhelst kan jag saga att Janne ar makta stolt over sin tjejtjusarson.

Mumsig mat - sallader, kott och hemlagad bearnaise
I poolen hos Peter & Sophie. Tyvarr rinner Noahs ogon hela tiden sa det ar solglasogon pa som galler.
Matar kaninerna med brod. Det ar forsta gangen Noah delar med sig av nagot atbart.
Filmvisning - Dumbo
Olivia forsoker pussa Noah mest hela tiden. Noah spelar lite svar...
Men ok da, en liten puss far hon val iallafall.

TjejtjusarNoah

Inga kommentarer: