lördag 17 juli 2010

Lordagen

Lordagen bestod av sovmorgon (for min del), sol och bad (for min del), shopping (for min och Noahs del), bad igen (hela familjen) och god mat. Nar jag sussade imorse gick Janne, Noah och Christiane till marknaden och kopte frukt och gronsaker, samt en pinfarsk fisk som vi har avnjutit till middag tillsammans med hemgjort aioli, sallad, potatis och ett utsokt vitt vin. Mycket mumsigt!

Pa eftermiddagen hann jag ner pa stan en svang. Noah tyckte inte det var speciellt roligt att ga i reaaffarer, trots att det mesta som inhandlades var till honom. Jag fick iallafall en klanning, en skjorta och en bikini. Nar jag val kom hem insag jag att bikinin nog ar likadan som Asas, fast en annan farg. Det maste vara for att vi bada tva ha sa bra smak som vi faller for samma saker.

Har en liten stilstudie i poolbad med skrutten.






Inga kommentarer: