torsdag 1 juli 2010

Livets gang

Ibland, nar man far ledsamma besked sa maste man stanna upp, ta en paus och tanka pa det man har. Vara lite odmjuk och lite tacksam for alla vanner, familj och all karlek som omger en. Det ar sa latt att man (iallafall jag) rusar runt och stressar for sma, oviktiga saker. Ta hand om er och de som ar er nara!

Allting ar bra har i Cannes. Sommaren ar har pa riktigt och jag svettas. Har sovit daligt inatt, for jag ar val annu inte van vid att det ar 25 grader (minst) i sovrummet. Igar kvall var jag aterigen hos grannen pa apero. Det var som vanligt supertrevligt och det ar kul att traffa lite nya manniskor. Vi ar bjudna pa en stooooor fest pa lordag. Janne kommer nog inte att ga eftersom familjen fran Saint Tropez kommer hit. Troligtvis sa hanger jag med Janne + dem pa eftermiddagen och ater middag och sen drar jag till partyt. Vill helt enkelt inte missa +100 personer i en villa i Mandelieu, DJ's, champagne... Kan bli hur kul som helst!

Inga kommentarer: