onsdag 7 juli 2010

Puuuh

En elandesnatt efter en harlig kvall. Vi var pa apero hos Cecile och Youssouf som planerat. Marius var hos sina morforaldrar, men Noah hangde med anda. Aperon overgick i middag och vin. Noah somnade i Marius sang efter en liten filmsnutt och massa mat (han testade ost med kummin, nachos och sorbet och gillade allting).

Nar vi kom hem borjade elandet. Sa fort vi la honom i sangen borjade han skrika sa att det var outhardligt att hora. Nar jag tog upp honom ville han inte stanna kvar i famnen utan borjade babbla, ga omkring och leka. Nar jag aterigen la honom i sin sang slog han mig (!!!) och vid tretiden fick jag ett sammanbrott. Janne tog over och lugnade en ledsen, trott mamma och en ledsen, pigg bebis.

Idag kanner jag mig mosig.

Nu har familjen Hogfeldt anlant. Janne hamtade dem pa flygplatsen och lamnade dem hemma. AC:n i studion har slutat funka igen (29 grader for narvarande), Nadia var lite aksjuk i bilen (men foraldrarna var forberedda) och sa hade de glomt en "laddarpase" pa flygplatsen (en pase med mobilladdare, kamerasladdar, baby watcher etc). Hoppas att den kommer ater!

Nu ska jag gora en demo innan jag ska pa fika pa Noahs dagis (dit de gar en dag i veckan) och sen hem till vara nyanlanda gaster.

Sa fort N fick syn pa dvd:n igar sa krop han upp i soffan
Youssouf blandade harlig drinkar
Vila i den nyinkopta barnsolstolen

Inga kommentarer: