torsdag 4 mars 2010

Ansiktsproblem, packning och pulkatest

Jag undrar varfor hela mitt ansike ar tackt av finnar och blemmor stora som... jaa, sakert som parabolantenner eller nat. Jag tycker ratt synd om mig sjalv och annu mer synd om de som jag traffar under dagen som maste se det hela tiden. Hoppas inte Noah far men av det iallafall.

Imorgon jobbar jag halvdag eftersom vi ska forsoka lamna kontoret i hyfsad tid for att komma ivag till skidstationen, Valberg. Kvallen har gatt at till att plocka och packa. Jag ar klar... Janne kanske lite mindre. Och nu ar det dessutom "Fotbollsexperterna" pa teve som diskuterar gardagens katastrofmatch mot Spanien. Kan de inte bara hajja att Spanien har ett grymt lag och de ar inte lika bra?

I ovrigt kan jag meddela att jag blev mer an lite glad nar jag akte fran jobbet straxt fore kl 19 idag och insag att det inte var kolsvart trots att vi har haft tunga regnmoln hangade over oss hela dagen. Det fanns till och med stallen pa himlen dar det var riktigt ljust! Snart ar den riktiga varen har!

Har kommer lite bilder - jag har ju tagit massor senaste dagarna, men glomt att fora over dem till datorn...

Har ar poolen. Jag tittade ut haromkvallen och insag att det faktiskt SER varmt och inbjudande ut. Synd bara att det inte AR sa varmt. Men det kommer!

Noah och jag dansar - eller jag dansar och Noah skrattar och headbangar sittande pa mina axlar.
Till och med nar det ar gratt ute blir jag glad over den knallgula mimosan och forundras over hur naturen har kunnat skapa nagot sa GULT! Det luktar gott varje morgon/kvall nar jag aker till Corinne for att hamta Noah. Omradet hon bor pa ar precis fullspackat med stora trad.
Ikvall har vi kort ett pulkatest. Hittills har allt gatt bra - forutom att Noah inte alls tyckte det var kul nar vi inte orkade dra honom fram och tillbaka pa mattan langre.

Inga kommentarer: