måndag 15 mars 2010

Mandag nastan slut... snart ar det helg

Fem over halv nio imorse efter att jag satt pa musik pa iPoden, varmt Noahs mjolk, duschat och forsokt fa honom att vakna sa fick jag helt enkelt ga in pa hans rum och vacka honom. Han var alldeles gosig och kramades, kramades.

Pa jobbet har jag varit otackt effektiv idag och jag ar nastan lite radd for att jag ska jobba lite for bra nu och att de forvantar sig att jag gor lika mycket varje dag. :-)

Lite mer kort och en film fran helgen.

Noah hjalper mig att plocka undan rena klader... genom att hanga ett par trosor runt halsen och krypa omkring med. Han blev skitarg nar jag forsokte ta bort dem.
Pa vag till parken - sa harligt nar traden blommar!!!
Min alskling i lekparken spanar in brudar
Leker i huset. Vad mycket enklare det ar nar han star upp och gar (aven om han maste halla i sig fortfarande).
Fina killen
Kolla in ogonfransarna! Jag vill ocksa ha!!!
Har ser man ett gang tander iallafall. Janne sager att det ser ut som om Noah har gjort lite for mycket Botox i kinderna... Jag sager att han liknar sin pappa :-)
Gung gung och sa lite head bangande mitt i alltihopa.

Inga kommentarer: