onsdag 3 mars 2010

Motsatsen till rosevinsdag

Dagens vaderrapport:
Osregn
120 km/h vindar

Jag har jobbat ganska bra idag och gjort massa saker samtidigt. Det brukar oftast bli soppa nar jag jobbar sa, men idag tycker jag att jag varit forhallandevis effektiv. Jag for saledes fran jobbet ganska tidigt (sex istallet for tjugo over...) och har spenderat kvallen med att leka, stoja och sjunga med Skrutto.

Nu har vi plockat fram grejer for helgens skidakning... det blir en del grejer som ska med aven om det bara ar fredag till sondag. Jag tror att Jeepen kommer vara full till taket och att vi far anvanda takrackena for att fa plats. Barnvagn, pulka, skidor, snowboard... bara med sadana grejer kan vi ju fylla en smarre lastbil. Jag langtar massor aven om det inte fanns plats pa dagiset. Vi hade tankt lamna den lille pa formiddagarna nagra timmar for att fa aka ihop, men nu blir det istallet var for sig som galler. Jag ar ytterst nojd att hotellet har pool sa att Noah kan fa anvanda sin Mini Gunners badrock och Arsenal-armpuffarna som han fatt av morbror. Min kollega som ar ManU fan ska ju med...

Ikvall blir det laggdags tidigt for mig. Jag kunde inte lagga ifran mig min bok igar kvall. Maste ga, nu vaknade Noah. Formodligen hittar han inte napparna (notera plural, for det ligger ett gang i sangen).

Inga kommentarer: