måndag 29 mars 2010

Hela helgen i bilder (igen)

Har kommer en liten uppdatering fran helgen.

Borjar med en liten mandagsbild. Sahar ser det ut pa mitt kontor. Jag markte inte att Anthony tog kort, men satt tydligen och smalog for mig sjalv.
Fredagseftermiddagen - trots regn och gratt pa formiddagen sa sprack det upp efter lunch och pa seneftermiddagen drack vi fredagsol pa terrassen.
Man kan inte klaga pa utsikten!
Nar jag hade kommit hem med Noah beslutade han sig for att ALLA leksaker i hans leksaksvaska skulle spridas pa golvet...
Och sa ville han saklart att jag skulle ta narbild.
Pa lordagsmorgonen traffade jag Natasa med hennes sma barn (Raphael och Celia) i en lekpark i Antibes.
Noah gillar de sma gunggrejerna och sager "gung gung" for sig sjalv nar han gungar...
Celia ar ju van vid smakillar och beslutade sig for att gunga lite med Nois.
Raphael & Celia
Igar var vi pa brunch hos Cecile, Youssouf och Marius. Noah var mycket nojd med att roja bland Marius leksaker.
Smakillarna borjar sa smatt att bli medvetna om varandra och leker da och da ihop.
Annu en narbild. Han ser ju helt galen ut har!
Mellanmal med likadana haklappar "Ror inte min kompott"
Dragkamp om leksak

Inga kommentarer: