måndag 1 mars 2010

Dagisbarn

Idag kanns det som om vissa kollegor agerat som dagisbarn. Jag undrar hur vuxna manniskor tanker emellanat och om det inte vore lattare att hantera ett gang trearingar istallet? De senare sager och uttrycker sig iallafall arligt - rullar sig pa marken, skriker och surar nar de inte haller med - de gar inte och snackar en massa gojja till andra som det visat sig att vissa andra gor. Hursomhelst sa har detta med min forra avdelning att gora, sa jag har ju lamnat det bakom mig aven om jag idag blev lite upprord.

Noah var iallafall ett snallt litet barn pa kvallen och han fick darfor vara uppe och leka lite langre an vanligt. Vi kastade boll, lekte med bilar och dansade saklart. Jag tror att han ar en av de basta jag vet pa att headbanga och jag misstanker att han kommer ha traningsvark i sin lilla nacke imorgon.

Inga kommentarer: