söndag 21 mars 2010

Sovmorgon till tio i tio!

Fredag kvall - lek och god middag
Lordag - promenad pa stan (lite shopping), lekpark. Nye grannen (och 8 av hans kompisar) bar en del mobler genom var lagenhet eftersom han inte fick upp dem via vanliga trappen.
Lordag kvall -Nathalie och Fater pa middag. Jattemysigt, forutom att jag slog i tarna och sen gjorde mig illa i ett kna. Lite klantig?
Sondag - Noah vaknade kl 9.50!!!!!!! Helt galet! Han maste ha varit helt slut. Janne var uppe fore honom och jag gick upp samtidigt som den lille. Snacka om lyx! Lek, lunch, siesta for skrutt och sen var vi i lekparken.
En lugn och skon helg.
Finaste Noah
Star upp alldeles sjalv utan att halla i sig!
Pa vag hem fran jobbet i fredags stannade jag och tog denna bild vid Croix des gardes alldeles i narheten av dar vi bor. Sa vackert!
Och detta var vad jag sag nar jag vande huvudet at andra hallet.

Inga kommentarer: