söndag 14 mars 2010

Varldens snallaste kille!

Nu ar det sondag kvall och jag kan konstatera att vi har varldens snallaste lille kille. Helgen har varit toppen och jag kanner mig for en gangs skull forhallandevis utvilad!

Igar var Janne borta i princip hela dagen och jag var saledes ensam med min lille alskling. Vi lekte en massa och fixade hemma och sa var vi en svang i parken (kort kommer senare i veckan). Pa kvallen var vi pa middag hos Roshana och Alex. Noah fick folja med eftersom vi inte hade fatt nagon barnvakt. Vi hade superkul och Noah lade vi i deras gastrum framat halv tio da vi tyckte att det var sovdags aven om han var pa gott humor (han fick ju en del uppmarksamt + det var en stor hund dar som han krop efter och sa "vovv vovv" till). Vid ettsnaret var Janne helt slut sa jag fick snallt packa ihop grejerna och ta den lille bebisen till bilen. Inte ett knyst sa han nar han vaknade och blev utburen mitt i natten. Han var vaken hela bilfarden och somnade direkt nar vi kom hem.

Imorse vacktes vi inte forran kvart i tio!!! Det ar nog nytt rekord! Dagen har gatt i stadandets tecken - har har skurats och fejats, lagats mat och lekts. Nu ar det mat-och-filmdags for oss och Noah somnade trots att han tog en extralang siesta mitt pa dagen. Hoppas att det blir lite sovmorgon imorgon ocksa.
Henrik pa sitt hotellrum i London.
Henrik framfor Big Ben.

Sahar kul kan man ha med en tom blojlada. Man kan stoppa saker i den...
... man kan stanga den...
...man kan spela trummor pa den...
...man kan vila lite...
...man kan prata i den och det later roligt...
...slutligen kan man anvanda den som huvudbonad. Om ni nagon gang har trakigt sa ar det alltsa bara att fixa en tom blojkarton och kora igang. Underhallning pa hogsta niva i minst 20 minuter.









Inga kommentarer: