tisdag 2 mars 2010

Rosevinsdag

Solen stralar fran himlen, ingen vind och ca 18 grader. Jag kan mer an villigt erkanna att jag hellre hade legat pa en privatstrand och vrakt mig med ett glas rose i handen an att sitta pa kontoret och knappa pa datorn.

Rivvan gor sitt allra basta for att fira fodelsedagsbarnen Asa och Karin idag! Synd bara att ni inte ar har och kan njuta av det... Fast jag ar saker pa att ni har bra dagar aven hemma i Sverige.

Jag har jobbat sa intensivt under hela formiddagen att jag har svart att fokusera om nu, men ska gora mitt basta efter en liten kaffepaus och bloggande.

Det har inte hant sa mycket sen sist... Noah sager "pappa" heeeeeela tiden. Om jag ber honom saga mamma skrattar han och svarar "pappaaaaa". Han kan ju saga mamma ocksa, men jag tror minsann att han gillar att retas. Dumskrutt! I ovrigt ar favoritordet "caca". For er som inte pratar franska, gissa vad det betyder...