onsdag 31 mars 2010

Aprilvader

Igar var det helt galet vader - aprilvader i mars. Nar jag var liten blev jag galen nar Henrik borjade tjafsa om aprilvader och att det kunde andras och vara daligt ena sekunden och bra nasta eftersom april ju ar min manad! Hur kunde han prata illa om manaden som jag var fodd i? Jag har kommit over detta nu och maste erkanna att det ar inte helt stabilt vader i april... fast har borjar det tydligen redan i mars.

Jag roade mig med att ta kort fran mitt kontorsfonster kl 13.55 - regn och hagel formligen oste ner. Jag jobbade en stund till och nasta gang jag tittade ut, vid halv fyra sken solen som om ingenting hade hant.

Nu ska jag jobba lite innan det ar dags for en springtur. Ser inte fram emot Air France-backen som vi avslutar med (800 meter uppfor) men det kanns ju bra efterat.

13.55
15.36



Inga kommentarer: