fredag 2 april 2010

Langfredag pa jobbet

Alla sager att vi har sa grymt mycket semester i Frankrike. Jag undrar verkligen om det ar sa att vi har med ledigt an andra - vi jobbar ju pa julafton, nyarsafton och midsommarafton, liksom idag pa sjalvaste langfredagen.

Jag har lugnat ner mig efter onsdagens provning. Sallan har jag varit sa hogljudd under en fotbollsmatch som i onsdagens batalj mellan Arsenal och Barcelona. De senare glanste och var lite FOR bra. Sen gjorde ju Zlatan tva mal ocksa. Attans vad arg jag blev. Kunde han inte gjort de malen mot Danmark nar han spelade for Sverige istallet? Det hade varit ack sa mycket battre! Hur som helst var det total lycka nar Arsenal kvitterade och igar fick Noah visa de ratta fargerna nar han akte till dagmamman.

Vi har haft nagra underbara dagar har, aven om det blaser ganska rejalt. Tyvarr ser det ut som om det ska regna bade imorgon och pa sondag. Forhoppningsvis ar det en medveten felsagning fran meteorologerna. (Janne havdar ju med bestamdhet att de ofta satter regnmoln over Rivvan for att ovriga Frankrike inte ska bli sa avundssjuka och sen blir det sol iallafall, men da kan ovriga landet tro att vi sitter och deppar i regnet och kanner sig lite battre). Vi far se vad som hander.

Igar traffade jag Camilla pa lunch - supertrevligt! Och vi bestamde att vi ska forsoka ses med alla barnen antingen pa sondag eller mandag. Jag har ju inte traffat hennes kottar pa ett tag och det var evigheter hon sag min lille ocksa.

Finkladd Noah
Han gar alltmer och finns det en vagg att halla sig i sa gar det nastan utan vingel.

Pa vag till jobbet
Pa vag till jobbet 2
Pa vag till jobbet 3






Inga kommentarer: