torsdag 29 april 2010

Sjuk

FYYYYYYYYYYYY vad jag avskyr att vara sjuk! Jag tror att jag tog ut mig sa mycket under loparpasset igar att jag blev sjuk. Kan det vara sa? I vilket fall som helst maste jag ha haft nagon elak bacill som lag och lurade och som efter min traning igar beslutade sig for att bryta ut.

Igar kvall lag jag och huttrade under tva filtar med en tjock kofta fram tills halvtid i Barcelona-Inter-matchen, sen var det bara att ga i sang.

Imorse sov jag lite langre och kom till jobbet forst klockan 11. Ar det inte typiskt att sjukdom ska sammanfalla med en ovanligt busy jobbdag? Jag ska iallafall forsoka avklara dagens moten och sen aka till doktorn. Forhoppningsvis ar jag frisk igen ikvall/imorgon - for imorgon fyller jag ju 24(+10).

Bara sa ni vet... igar kvall nar jag akte hem

2 kommentarer:

Henrik Engström sa...

Jag fattar inte konceptet sjuk och jobba...

Henrik Engström sa...

Krya på dig förresten!