söndag 4 april 2010

Mmmm...

Vad skont det ar med langhelg! Sondag idag, men vi har annu en dag framfor oss innan det ar dags att ta tag i jobbandet igen. Jag har forvisso lite jobbgrejer att tanka pa anda, maste ha lite bra ideer pa en ny grej som vi funderar pa att utveckla, men det far jag tanka pa imorgon.

Grannarna kom over med frukost imorse och Julia fick ga pa paskaggsjakt i var lagenhet. Tydligen ar det sa att paskharen (eller snarare paskkaninen i detta land) gommer choklad dar han kommer ar. Vi har hunnit med en svang pa marknaden ocksa och nu har jag sovit middag. Horde skrutten grymta lite fran sitt rum for en halvtimme sen, sa jag hastade dit for att plocka upp honom, men nar jag val hann fram snarkade han igen... sa har han nu gjort 3 ganger. Han har lite svart att vakna - tydligen sager Janne att det draget kommer fran min genpool. Naval, nar han val vaknat sa blir det lite mellanmal och sen aker vi och halsar pa familjen Belbachir (Nathalie, Fater, Leo och Nael).

Igar glomde jag lagga upp denna lilla film. Jag skulle filma nar Noah pratade, men han slutade snacka och beslutade sig for att promenera lite istallet. Lite vingligt som synes, men det blir stabilare for var dag som gar och idag tror jag han satt nytt rekord - fran terrassdorren till vardagsrumsbordet (nastan 1o meter!).

Filmad pa fel hall... sorry!

3 kommentarer:

Åsa Mårtensson sa...

BIG steps forward!! :-)

Vive la France! sa...

och lite hinderbana :-)

Vive la France! sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.