tisdag 6 april 2010

Underbar mandag!!!

Jag vill inte sitta har pa jobbet. Jag vill att det ska vara igar igen!!!

Vilken harlig dag jag hade - borjade med frukost hos familjen Rask i Juan les Pins. Tyvarr blev det lite hastigt eftersom jag var tvungen att aka hem och utfordra mitt monster. Under tiden han sov middag satt jag pa terrassen och laste en god bok... i bikini!!!

Nar Noah vaknade gick vi ut och promenerade och avslutade med lite hang pa stranden (maste ju borja vanja Noah vid sand nu) och sen en liten ol i solen pa Riviera Beach. Lika bra att forsoka jobba upp relationerna igen infor den kommande sasongen, sa vi kan fa lite VIP treatment i ar ocksa, eller hur?

Victor
Edward
Utsikt pa promenaden
Det hade visst vuxit en del sen sist vi tog denna stigen...
Pa promenad
Utsikt (igen)
Noah fick ocksa titta

Och sa ville den lille forstass ga lite grann... det gar inte fort och det finns ju sa mycket spannande att titta pa ocksa!
Fascinerad av havet
Gosigt!!!
Tittar pa havet igen
En liten ol medan Noah roar sig med sin pappas planbok.
Lovely!!!


1 kommentar:

Åsa Mårtensson sa...

Yup - keep them Riviera boys happy!