måndag 26 april 2010

Ny kamera = massa bilder

Mandag igen och nu ar sommaren har! Jag som forra veckan skrev ett inlagg om orutinerade turister som blir rosa-lila av att ligga i solen har fatt betala for mina synder. Igar spelade vi golf och eftersom de (de = meteorologerna) sagt att det skulle bli molnigt och ev regn sa tog jag inte ens med mig solcreme. Nu lider jag. Det ser ut som om jag har ett brottarlinne pa mig nar jag ar naken. Ett vitt. Forhoppningsvis sasongens enda branna.

Har kommer en helguppdatering i bilder:

Nya rummet i Sauvain (fortfarande under konstruktion, men man ser ungefar hur det kommer bli)
Pa mezzaninet
En gladskrutt i parken
Noah och jag traffade Linda och Max (i bakgrunden) i lordags och lekte en stund.
Pa eftermiddagen korde vi lite beachhang. Det var kul med hink och spade aven om sanden ar liiite laskig...

Noah fick aka i sin ryggsack, ett traningspass for mamman.
Efter att ha spenderat nagra veckor med mormor och morfar verkar Noah ha fattat tycke for ol... vilka forebilder, va?
Utsikt fran hal 3 igar pa golfen.
Mina medspelare (Risto syns inte for pa detta hal trillade han och stukade foten och fick aka golfbil till klubbhuset, sen till doktorn)
Var ar Noah?
Tittuuuut!

Apero pa Riviera beach
Familjen Engstrom-Sirguey
Lek med sand
Sand ar gott att ata... eller?
Pa vag hem, pa axlarna


Inga kommentarer: