fredag 16 april 2010

Ledsen

Jag ligger nu pa ett skithotell i London och tycker synd om mig sjalv. Det blir inget Stockholm i helgen. Jag ar fast i London och Janne ar i Stockholm. Usch vad jag ar ledsen.

Bokade ett flyg "hem" tidigt imorgon bitti men nu ar det ocksa installt och jag har ett tag till Paris istallet. Sen far jag forsoka fixa ett tag tillbaka hem. Ingen lyxhelg utan bebis. Jag langtar doxk efter Noah, sa det ar val iallafall bra om jag lyckas ta mig hem imorgon. Det ar tydligen tagstrejk i Frankrike dock, sa jag vet inte om jag kan ta mig dit. Vi far se.

Ha det da kul pa aw utan mig imorgon ni som tackat ja... Och skal!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Usch later inget kul alls. Hoppas du lyckas komma tillbaka hit ner utan problem i alla fall.

Fin blogg du har forresten, har kollat in och last pa den ett tag. Maste ju halla koll pa vad nasta steg i mitt liv ska bli med tanke pa att jag hittills har foljt i dina spar ;)

kram
Johanna

Marika sa...

Amen neeej vad tråkigt! Ni som skulle mysa så.. Och kan tänka mig att det sitter en hel del besvikna kompisar här i Sthlm också. :(
Hoppas inte tågstrejken sätter p för att komma hem överhuvudtaget åtminstone.. Kram!