onsdag 14 april 2010

Blivande golfproffs?


Nu ar jag i London. Det var lite svart att somna igar och annu svarare att komma upp nar klockan ringde 05.30 imorse. Jag tittade lite pa min snarkande kille (Noah, inte Janne) och gav honom en puss innan jag akte. Det ar forsta gangen jag ar borta sa lange - 6 natter! Undrar om han kommer straffa oss nar vi kommer hem fran Stockholm?

I London ar det gratt och kyligt (surprise) och jag fryser i mina sma ballerinaskor.

Jag blev precis superglad nar jag fick se att en av mina favvokollegor ar har fran NY. Jag som hade tankt att ta det lugnt ikvall... vi far se hur det gar. Han sa "super, vi bor pa samma hotell och baren ar oppen 24h!!!"... Jag far nog dock ta det lite lugnt - jag har ju trots allt kundmote imorgon. Det ar ju darfor jag ar har over huvud taget.

Nu maste jag jobba lite.

Inga kommentarer: