tisdag 27 april 2010

Bara 3 igen

I formiddags korde jag mamma och pappa till flygplatsen. Nu ar vi bara 3 igen i var lagenhet pa Sjovagen. Det kommer att vara lite tomt ikvall minst sagt och det ar dags for oss att komma tillbaka till verkligheten igen - ingen som hjalper med Noah, leker med honom, hamtar fran dagmamman. Ingen som dammsuger, tommer diskmaskinen och hanger tvatt. Ingen som kommer ner och tar hand om Noah klockan atta pa morgonen nar vi vill sova vidare... Vad livet ar mycket enklare nar mamma och pappa ar har!!!

Dagen pa jobbet ar ganska innehallsrik hittills. Jag har massor att gora men lite svart med motivationen idag tyvarr. Dessutom maste jag aka till bilhandlaren med fortkorningsboten som jag fick for min gamla bil, trots att den var sald for lange sen. De far styra upp!

Har ar nagra kort fran gardagen.

Sahar mycket kostar det att kora for fort...
Noah tittar pa Djungelboken. Mamma och pappa tittar pa Noah.
Mamma forsoker memorera alla detaljer av den lille.
Lite dans pa morgonen innan det bar av till dagmamman. Visst har de blivit lite solbranda under vistelsen pa Rivieran?

3 kommentarer:

Julia sa...

Ni är så lika och så fina allihopa! Och verkar ha så mysigt! Förstår att det är tomt när de har åkt... Längtar tills vi kommer ned och hänger med er i sommar! Kram

Vive la France! sa...

tack!! det ska bli sa mysigt att fa visa er vara hoods. tror att barnen kommer roa sig lite pa stranden... far val bara halla i dem sa att de inte kutar ivag for langt. kanske ska investera i nagra koppel?

Henrik Engström sa...

Shit va solbrända päronen har blivit! Längtar tills vi ses om 2v. Kramis