lördag 17 april 2010

Snart hemma?

Nu sitter jag pa taget pa vag hem. Forvisso borjar jag fa trasmak och hogtalarmannen (jag kallar honom sa, han som ropar ut meddelanden) har precis berattat arr vi ar ca 45 min forsenade. Jag borjar bli ratt trott...

Vad har hant?

Jag tog mig med Eurostar till Paris igar. Akte till Gare de Lyon for att ta ett tag vidare hem, men det var ju saklart kort - tagstrejk i kombination med skollov forbattrade inte platstillgangen. Jobbet bokade ett hotell till mig i Paris, solen sken och jag lyckades fixa tagbiljett tills idag.

Kan dock erkanna att jag var lite ledsen over att inte vara i Stockholm igar nar vannerna var ute. Och ikvall ar Janne pa barrunda pa Soder med Cia och Hanna. Tur att de tar hand om honom!!!

Var granne har fest ikvall, sa vi har flyttat in barnet och morforaldrarna i lagenheten bredvid, sa att de ska fa sova gott. Om jag hinner hem innan festen tar slut sa kanske jag gar upp en svang. Vi far se!

Imorgon far jag traffa min lillskrutt! Jag langtar!!! Undrar om han blir glad, eller om han ar arg pa mig?

Har nagra foton fran underbara Paris igar och idag.

Inga kommentarer: