torsdag 8 april 2010

Kinademo, mamma & pappa

Jag vantade 5 timmar igar, fran klockan atta tills klockan tva pa eftermiddagen for att gora en demo till ett kinesiskt prospekt. Eftersom det ar ganska jobbigt att forbereda och dessutom lite stressigt, lite nervost innan man satter igang, men klockan tva nar vi satte igang ville jag mest bara ga hem och lagga mig och sova - jag var redan trott. Demon gick inget vidare, men det ar smallar man far ta. Jag var liksom inte i mitt esse efter fem timmars vantan.

Idag kommer mamma och pappa hit. Jag misstanker att de langtar lite... kanske inte sa mycket efter mig och Janne som efter minimanniskan.

Noah ar for narvarande bara pappas. Sa fort han far se mig sager han "pappaaaaa, pappaaaa" och nar Janne sen dyker upp kastar han sig liksom ur min famn mot Janne, med resultatet att jag haller pa att tappa honom. Om han ar pa golvet borjar han gny och klanger pa Jannes ben for att liksom verkligen beratta hur olycklig han varit utan pappa (eller i mitt sallskap). Skitunge!

Det ska bli spannande att se hur han reagerar pa morforaldrarnas ankomst.

Inga kommentarer: