onsdag 5 november 2008

Change is here!!!

Change is here!

Obama vann valet och jag kommer troligtvis, forhoppningsvis att vara lagenhetsagare innan dagen ar slut. Jag har en bankcheck i vaskan pa ett belopp som jag inte vagar skriva har, for det kanns sa laskigt med alla siffror. Vi drar och signar nu och far nycklarna (om allt gar som det ska. Det verkar som om de bada saljarna (som ligger i en ganska ful skilsmassa) ar mer i luven pa varandra an nagonsin, sa vi far hoppas att de inte borjar krangla eller tjabba nu. Det riskerar att vara ganska spant i rummet... Jag har lovat Janne att ga ut ifall det blir liv for jag tror inte att jag pallar det. Jag var ju pa gransen till sammanbrott nar signeringen flyttades fran 27 oktober till 5 november, sa om de borjar halla pa nu kommer jag ringa direkt till Jannes kompis som ar advokat och sa kommer jag stamma dem sa in i !&!$!)%&!!! Det kanns som ett flertal av er skulle kunna stamma dem ocksa med tanke pa hur mycket jag tjatat om lagenheten och alla turer hit och dit.

Jag ar lojligt nyfiken pa hur det ser ut nu. Har inte varit inne i lyan sen i april. Dessutom vet jag inte i vilket skick lagenheten faktiskt ar. Stadad eller ostadad? Tom eller inte? Jag blir snart varse!

Jaha. Nu har motet senarelagts en timme... puuuh. Jag orkar inte mera! Jag tar min check och drar till Karibien eller nat. Ar det nagon som ar sugen pa att haka pa?

For ovrigt: Idag verkar den nye helt ok! Visst har jag bara jobbat halvdag idag, men anda. Det kanske blir battre nar vi har stangats lite for att hitta vara platser? Hoppas det!

Inga kommentarer: